reklama

Z druhej strany...

Nie je to tak dávno, čo som sa k dverám chirurgickej pohotovostnej ambulancie dostala len ako pacient... dnes stojím na opačnej strane ako sestrička a snažím sa nezabúdať aké to bolo ešte pred pol rokom......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Nie je to tak dávno, čo som sa k dverám chirurgickej pohotovostnejambulancie dostala len ako pacient... dnes stojím na opačnej strane akosestrička a snažím sa nezabúdať aké to bolo ešte pred pol rokom......

Som síce vyštudovaná zdravotná sestra, ale v zdravotníctve som nikdy nepracovala. Po neskončenej "výške" som sa venovala deťom a potom sa už moje predstavy o práci museli prispôsobiť tomu, že manžel pracoval na smeny a s deťmi okrem mňa nemal kto ostávať. Tak som zamestnala vo fabrike na výrobu obuvi od siedmej do tretej a presviedčala samu seba, že je to práca ako každá iná a niekto musí aj to robiť ... ale nenapĺňalo ma to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minulý leto sa "zahraničný investor" pobral o kus ďalej na východ a nechal tu 500 nezamestnaných žien. Ani neviem, čo ma prinútilo zdvihnúť telefón a zavolať do našej malej nemocnice (dokonca je aj na okraji mesta :-) )... a na môj veľký úžas ma napriek 15-ročnej absencii v praxi zdravotnej sestry prijali... bol to jeden z najšťastnejších dní môjho života...

Dnes pracujem na chirurgickom operačnom sále, stále sa mám čo učiť (prvé týždne som si pripadala ako Alenka v krajinke zázrakov, predsa len, po toľkých rokoch som už nevedela ani niektoré základné veci), je to práca neskutočne náročná, ale krásna a nesmierne ma baví.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V rámci pohotovosti máme služby aj na chirurgickej ambulancii a to je miesto kde som zakaždým konfrontovaná s očakávaniami pacientov na okamžité ošetrenie, veď sme predsa na pohotovosti, s množstvom práce, ktoré táto práca prináša...

Živo si pamätám, keď si moja 11-mesačná dcérka rozbila hlavičku, bežali sme na pohotovosť a čakali sme na lekára skoro hodinu!!! Videlo sa mi to nemysliteľné, chcela som sa sťažovať, moje dieťa krvácalo a lekár si dovoliť nebyť na ambulancii!!! 

Minulý týždeň na lekára a na mňa a čakali pacienti na ošetrenie na chirurgickej pohotovosti skoro 5! (slovom päť) hodín ... operovali sme akútny prípad, trochu sa to natiahlo... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Našťastie nik pred ambulanciou nebol v bojovej nálade, ale aj tak ma strašne mrzelo, že tak dlho museli čakať... neviem ako by som reagovala ja, keby som tam vtedy bola s mojou dcérkou....

Vypočula som si už množstvo názorov, že čo tam robíme, keď to tak dlho trvá a priznám sa, ešte pred pol rokom by som sa k nadávaniu na lekárov a sestry asi pripojila :-(... netušiac, čo všetko musia stihnúť...

Dnes ma tieto názory veľmi mrzia a viem, že lekári aj sestry sa vždy snažia čo najviac vychádzať ľudom v ústrety... aj keď z druhej strany to tak nemusí vyzerať....

Marianna Gabrišová

Marianna Gabrišová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mamina troch detiaKošičanka:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéPokusy o poéziu

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu