reklama

Mami...

Chýbaš mi stále viac...odišla si príliš skoro...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Odišla si príliš skoro... mala som len 12 a môj brat o rok menej... ostali sme s babkou, ktorá nás ľúbila, ale... nebola si to TY

Pamätám si deň, keď si odišla... pamätám si každé slovo, ktoré v ten deň padlo... aj to, že pochopenie že už nikdy neprídeš prišlo až oveľa neskôr. 

Chýbaš mi... chýbala si mi pri mojej prvej láske, pri maturite, pri mojich pokusoch o život...

Chýbala si mi na svadbe, pri narodení mojich detí.... a veľmi mi chýbaš aj teraz.... chýbaš mi stále viac.

Viem, že veľa z toho, čo som v živote spravila, by si neschvaľovala... ani to, akým smerom sa môj život uberal v posledných mesiacoch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo by to iné, keby si bola stále s nami? Vnímala by som svet inak? Žila by som inak?

Neviem... asi áno... určite áno...

Potrebujem Ťa, potrebujem poznať Tvoj názor, potrebujem sa Ti pochváliť svojimi deťmi, potrebujem sa Ti vyplakať zo svojho smútku, potrebujem Ťa cítiť pri sebe, potrebujem Tvoje pohladenie, potrebujem Tvoju kritiku... potrebujem Ťa mami... aj 21 rokov po Tvojom odchode...

Verím že si môj anjel, že niekde z neba nás chrániš... ale CHÝBAŠ MI... 

Marianna Gabrišová

Marianna Gabrišová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mamina troch detiaKošičanka:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéPokusy o poéziu

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu